VÄLKOMMEN TILL TEAM UDDA

Team Udda Består av mig Örjan samt han som va med o kom på namnet Team Udda Kristian. Sedan är det även att antal vänner som följer med. Namnet Team Udda kommer av att jag beställde en spöbåge med 6 hållare till gamla båten och fick en med 5 hållare. Fiskar på Vättern på vintern och på sommaren i sjön Sommen.
kontakt på VHF- Team Udda
mail hansen_30@spray.se

torsdag 26 maj 2011

Sommenmästerskapen på Lördag!

Dags utse sommenmästaren i Gäddfiske på Lördag. Alla klubbar runt om sjön anordnar gäddtävling och den som får största vinner! Boxholmsfiskeklubb har lite nya regler för i år endast de 3 största gäller för den induvidella tävlingen i BFK. Har ej bestämt mig än om jag ska vara med. Men det suger i fisketarmen, måste bara få i båten med om jag är med känns det som det blir på Lördag morgon man lägger i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar