VÄLKOMMEN TILL TEAM UDDA

Team Udda Består av mig Örjan samt han som va med o kom på namnet Team Udda Kristian. Sedan är det även att antal vänner som följer med. Namnet Team Udda kommer av att jag beställde en spöbåge med 6 hållare till gamla båten och fick en med 5 hållare. Fiskar på Vättern på vintern och på sommaren i sjön Sommen.
kontakt på VHF- Team Udda
mail hansen_30@spray.se

söndag 14 mars 2010

Tyvärr är min blogg kapad

Någon rolig typ har tyvärr kapat min blogg och använder den som auto länk till sin sida, men ska prata med en som kan programering lit bättre än jag hoppas han hittar skiten och kan ta bort det. Annars tänkte ja ta mig en tur till Hästholmen idag och kolla in läget. och se hur illa det är med is, lägger ut lite bilder hur det ser ut i hästholmen under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar